Інституційні вихідні

Чотириденний семінар «Інституційні вихідні» з художницею та кураторкою Інгою Цімпріх (Німеччина) - третій в серії семінарів "Передмова"

13-16 травня, щодня з 15:00 до 20:00

за адресою вул. Володимирська 23-в. / Національний Центр театрального мистецтва ім. Л.Курбаса, Київ.

Несподівано всі почали цікавитись створенням інституцій. Проте як інституції функціонують? Може, варто виходити пікетувати їх, вимагаючи доступу всередину? І тоді – з яким гаслом? Чи можливо змінити інституції зсередини? Чи вони вже всередині нас самих, і тільки там ми й можемо намагатися їх змінювати? - Інга Цімпріх

Упродовж «Інституційних вихідних» учасники семінару виконуватимуть практичні завдання, через які спробують виявити моменти інституційності, дослідити і випробувати їх.

Семінар дасть можливість розібратися, які елементи формують інституцію і як вони взаємодіють між собою; планується застосувати критичний і феміністичний погляди на інституцію. Через практичну роботу в групах буде вироблено певні інституційні моделі.

Для участі у семінарі не обов’язково бути обізнаними про діяльність мистецьких інституцій чи інституційну критику. Проте вітається будь-який досвід у цій сфері, включно із поганим.

Якщо на час семінару Вам потрібна допомога, наприклад, догляд за дітьми, просимо зв’язатися з організаторками.

Робочі мови семінару - англійська (з перекладом), українська, російська.

Участь у семінарі безкоштовна.

Координаторки семінару: Катерина Бадянова, Лада Наконечна, methodfund@gmail.com

По закінченню семінара було створено зін >> issue

Додаткова інформація:

Семінар «Інституційні вихідні» відбудеться в рамках серії семінарів «Політичність і парадокси критичного мистецтва. Форми дії та репрезентації» проекту «ПЕРЕДМОВА» за підтримки Фонду ім. Рози Люксембург.

Серія семінарів «Політичність і парадокси критичного мистецтва. Форми дії та репрезентації».

Сьогодні, коли в Україні на державному рівні від культури вимагають сприяти розвитку національної свідомості, а сама культура визначається як галузь з виробництва національного культурного продукту, постає питання спроможності художника критично усвідомлювати відведену йому владою роль і потреби не лише опиратись ідеологічному запиту, але й формувати стратегії критичного мислення, альтернативні дії та форми репрезентації.

Учасники серії семінарів будуть досліджувати форми репрезентації та способи дії в суспільно-політичному просторі. Продовженням аналітичної роботи буде практична частина зі створення та випробовування форм персонального та колективного опору спробам використання мистецтва владними структурами.

Інга Цімпріх (нар. 1979) живе в Берліні, працює переважно в групах чи колективах, серед інших у постійно діючій феміністичній групі, що займається дослідженнями охорони здоров’я (www.illness-into-weapon.info). З 2009 по 2015 рік Інга з ЖанінАйзенехер, ЗонкеХаллман, ДжоЗан та іншими створювала програму «InverseInstitution» для самоорганізованного мистецького простору Flutgrabenу Берліні (archiv.flutgraben.org). Такі мистецькі практики Інги Цімпріх, як FacultyofInvisibility (з 2006 року разом із ЗонкеХаллман) сфокусовані на мистецьких інституціях, зокрема, на апаратах їхнього мовлення і функціях скликання. Влітку 2015 року FacultyofInvisibilityбуло започатковано форму колективної турботи – літній табір для виснажених митців (www.body-of-work.org).

У своїй кураторській практиці Інга ставить питання про можливість звернення сучасного мистецтва до колективних і солідарних форм роботи, встановлення більш усталених і тривалих режимів презентації та виробництва (www.ingazimprich.net).